Namiesto služieb all inclusive len polpenzia, zo sľubovaného výhľadu na more pohľad na múr protiľahlého hotela a v izbe, ktorá mala byť klimatizovaná, sa idete uvariť? Boli ste ubytovaní v inom hoteli ako ste si vybrali u cestovnej kancelárii?  Aj toto môže prispieť k tomu, že z perfektnej dovolenky, budete chcieť odísť domov.

Dovolenku máte právo reklamovať a žiadať zľavu z ceny zájazdu, ktorá sa obvykle pohybuje od 5% až do 50% podľa závažností nedostatku.

To platí, i pokiaľ Vám bolo servírované pokazené jedlo.

POZOR! Dovolenku musíte u cestovnej kancelárie písomne reklamovať do 30 dní od skončenia zájazdu!

Kontaktujte nás

V prípade že máte záujem o naše služby, alebo sa chcete len niečo opýtať, neváhajte nás kontaktovať.

info@narokyonline.sk
0850 888 111

Kontaktný formulár

    Vaše meno *
    Váš email *
    Vaše telefónne číslo
    Predmet
    Popis prípadu
    Príloha

    * povinný údaj

    Tento formulár je chránený pomocou reCAPTCHA a Google zásad ochrany osobných údajov a podmienok používania.